15 Ocak 2013 Salı

Öne Çıkan Türk Aktörler

Türk aktörler diye google'da araştırma yapsanız büyük ihtimalle karşınıza Çağatay Ulusoy, Burak Özçivit, Murat Yıldırım falan çıkacaktır. Ama ben onları bir kenara koyup gerçekten saklı kalmış cevherleri ele almak istiyorum. Onlar birer reyting unsuru olabilir ama benim sıralayacaklarım izlemesi keyif veren, oyunculuk yapabilen gerçek değerler.

Mert Fırat
1981 Ankara doğumlu, Ankara Üniversite Tiyatro bölümü mezunu. Onu ilk Binbir Gece dizisinden hatırlıyorum. Ama gerçekten çok sevdiğim rolü Başka Dilde Aşk'taki Onur karakteri oldu. Şimdi Beren Saat'li İntikam dizisinde oynuyor. Bu rolünü pek beğenmedim. Açıkçası diziyi de çok beğenmedim. Ama sırf onun hatrına bile arada açıp izlenebilir. 2012'de Kelebeğin Rüyası filminin çekimlerini bitirdi. Sanıyorum yaza doğru film vizyona girer.



Berk Hakman
Hatırla Sevgili'nin Deniz Karayel'i. 1981 Ankara doğumlu, Mimar Sinan Üniversitesi Tiyatro bölümü mezunu. Janjan filminden hatırlayanlar da olacaktır. Ama geçen aylarda biten Suskunlar dizisindeki Gurur desem herkes tanır. Her ne kadar kişilik olarak beğenmesem de oyunculuğunu seviyorum.  Son olarak büyük ses getiren Tepenin Ardı'nda oynadı. Bol ödüllü bir film. Nice filmlerde izleriz umarım.


Engin Hepileri
1978 İstanbul doğumlu, İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı mezunu. Kampusistan'daki Oğuz rolü ile hatırlıyorum. Pek çok tiyatro oyununda yer almışlığı var. Şu an İntikam dizisinde yer alıyor. Hakan Eren karakterine can veriyor. İntikam'ın konusunu sevmesem de Mert Fırat ile Engin Hepileri yüzünden arada göz gezdiriyorum. İşini biliyor bu yapımcılar.


Mehmet Günsür
1975 İstanbul doğumlu, Marmara İletişim mezunu. İlk olarak Hamam filmi için seçmelere katılıyor. Ve sonrasında asıl isteidği işin oyunculuk olduğunu anlıyor. 2006 yılından beri İtalyan Katerina Mongio ile evli ve 3 çocukları var. Şu an Muhteşem Yüzyıl'da oynuyor. Ama dizi onun için bile izlenemeyecek kadar sıkıcı maalesef.

2 yorum:

  1. Bizim kızların %90 Mehmet Günsür deyip ölüyor. Açıkcası şu adamın 1975 doğumlu ve 3 çocuk babası olması şaşırtıcı.

    YanıtlaSil