15 Ocak 2013 Salı

Golden Globe'un Rüküşleri

Her ödül töreni sonrası kendilerini şekilden şekile sokmayı beceren Hollywood yıldızlarına bakmayı seviyorum. Yine bir ödül töreni, yine çok şık kadınlar ve yine dikkat çekmek için ya da tamamen zevksizliklerinden çok çok kötü giyinen kadınlar. Bakalım bu Golden Globe'da neler olmuş neler.

Sienna Miller
Çiçekli böcekli 2 parçadan oluşan  elbisesiyle kırmızı halıda süzülürken bir insan bunu kendine niye yapar diye düşündüm. O kadar paran var, bir sürü modacı kapında ve senin giydiğin elbiseye bak.

Rebecca Miller
Daniel Day Lewis'in karısı oluyor kendisi. Ben susayım o geceki tercihi konuşsun.

Lucy Liu
Ve karşınızda annesinin mutfak perdesinden yaptırdığı elbise ile Lucy Liu.

Jennifer Lopez
Seda Sayan'ın bıkmadan giydiği cildi saran tüllü elbiselerin bir diğer müdavimi de Jennifer Lopez. Golden Globe'a mı yoksa bir musiki konserinde sahne almaya mı gidiyor belli değil. Eski sevgilisi Ben Affleck'in filminin birden çok dalda aday gösterildiği törene biraz özenmek istemiş ancak dozunu baya bir kaçırmış gibi geldi bana.

Helena Bonham Carter
Tek bir törende güzel giyinebilirsen dişimi kırıcam canım. Yine olmamış ama anladık senin tarzın böyle :) Kırmızı dudak şeklindeki çantan tüm zamanların favorisi gerçekten.


Daha kimler kimler var ama insaflı davranıp hepsini yayınlamıyorum. Pek çok rüküş ama tek bir şık vardı bence. Kim miydi gecenin en şıkı?

MIRANDA KERR
Ayrı bir dosyada incelenmeyi hakediyor bence. Özellikle de Orlando Bloom ile olan ilişkileri.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder