14 Ocak 2013 Pazartesi

İngiliz Aktörler

Nedir İngiliz aktörleri diğer meslektaşlarından farklı kılan? Aksanları mı, yetenekleri mi, soğuk ama derin bakışları mı, asalet mi? Cevap veriyorum, hepsi. Amerika aktör en yayvan ingilizcesiyle beni uyuz eden aksanıyla konuşurken, İngilizleri dinlerken adeta şiir dinliyor gibi oluyorum.
Son zamanlarda öne çıkan İngiliz aktörleri izledikçe bir top 10 yapmanın zamanı diye düşündüm. Kişisel bazda ya da dünya çapında sahip olunan fangirl bazında ele alınınca farklı kişiler sıralanabilir . Ama ben kişisel olanını tercih edeceğim sanırım.


Jim Sturgess
Tabiki kendisini  Across the Universe'den tanıyoruz. Sonra Once ve The Other Boleyn Girl de var. Biraz bebek yüzlü olarak tabir edebileceğimiz bir suratı var.

Henry Cavill
Önce Tudors'tan tanıdığımız sonrasında karşımıza Superman olarak çıkan aktör. Şunu belirtmek gerekir ki kendisi Twilight serisinin yazarı Stephanie Meyer'ın ilk Edward Cullen olmasını istediği oyuncuymuş. Ancak yaşı büyük bulunmuş. Kendisinin Fifty Shades of Grey'in filminde Christian Grey olmasını isteyen büyük bir kitle var, belirtmeden geçmeyelim.


Tom Hardy
Kendisi The Dark Knight Rises'daki Bane performansından dolayı adete bir efsane oldu. IMDB starmeter'ın 1 numarasından uzun zamandır inmiyor. Yeni James Bond filmi için ismi geçenlerden biri.

Robert Pattinson
Harry Potter'ın Cedric'i, Twilight'ın Edward'ı tam manasıyla bir hearthrob ( kalp hırsızı, yürekyakan manasına gelen bir sözcük). Bayılanı çok. Kristen Stewart ile olan ilişkisi gerçek midir değil midir bilmiyorum ama sırf bu ilişki yüzünden kendisine olan kredilerim tükeniyor. Onun da çok umrundaydı, evet. en hoşuma giden tarafı umursamazlığı, gittiği her galada içinde bulunduğu "neredeyim ben ya" halleri ve salaşlığı.
Benedict Cumberbatch
Sherlock dizisinde tanıştık ilk olarak. Ses tonu inanılmaz. Ve Hobbit'in gelecek iki filminde Ejdarha Smaug'u ve Necromancer'ı seslendirecek. Farklı oyunculuğunu seviyorum.

Richard Armitage
Ne yalan söyliyim kendisini yeni yani The Hobbit: an Unexpected Journey ile tanıdım. Biraz araştırınca İngiltere'de çok sevilen bir dizi oyuncusu olduğunu gördüm. Son zamanlardaki favorim ve kendisini süper yapan şeylerin başında ses tonu geliyor. Filmi izleyenler demek istediğimi anlamışlardır büyük ihtimalle. Ayrıca James Bond olma ihtimali bulunanlardan bir diğeri. Diğerlerine kıyasla yaşı biraz büyükçe, 41 yaşında.

1 yorum:

  1. Jim Sturgess her filmde oynasın sıkılmadan izlerim :D

    YanıtlaSil