28 Şubat 2013 Perşembe

2013'ün En Merak Edilen Filmleri

2013 de 2012 gibi vizyona giren filmlerle adından söz ettirecek bir yıl olacağa benziyor. Zira pek çok umut vaadeden film vizyona girecek.

1)Yılın en çok merak edilen filmlerinde ilk sıraları aksiyon,macera filmleri alıyor. Movieinsider sitesine göre 1. sırada IronMan 3 var. Başrolünde Robert Downey Jr'ın yer aldığı film 3 Mayıs'ta gösterime girecek.

2) Paul Walker ve Vin Diesel'in başrollerini paylaştığı Fast And Furious 6 de en merakla beklenen filmlerden. Bana bu seriden fenalık geldi. Hep benzer bir kurguda gerçekleşiyor ve herhangi bir yenilik getirmiyor. Bu filmden de pek umudum yok.

3)Star Trek Into Darkness Star Trek efsanesinin J.J Abrahams tarafından yorumlanan hali. 17 Mayıs'ta vizyona girecek, fanları uzun zamandır o anı bekliyor. Filmin kötü adamı Benedict Cumberbatch olacak, ben de bu yüzden sabırsızlıkla bekliyorum.

4) The Wolverine Hugh Jackman'ın can verdiği Wolverine karakterinin yeni bir macerasını anlatacak. Bu tarz filmler arasında yine öne çıkar diye düşünüyorum.

5) The Hobbit: Desolution of Smaug benim en merakla beklediğim film kesinlikle. Peter Jacson söz verdiği prodüksiyon videolarını henüz yayınlamadı. Fragman çıkmadı ( Haziran'da çıkması muhtemel), poster yayınlanmadı. Sadece tek bir kare fotoğraf var filme dair.

5) World War Z, Brad Pitt'in başrolünde olduğu dünya elden gidiyor temalı filmlerden. Belki onlarca izlemişizdir. Dünyanın yok olma tehlikesi geçirdiği, bir ailenin yaşama mücadelesi verdiği ve kahraman bir babanın cesurca ailesi için savaştığı o filmlerden. Evet bu da onlardan biri. Bu sefer uzaylılar değil zombiler var.

6) The Hunger Games: Catching Fire, artık Oscarlı bir başrol oyuncusu olan bir film. Bu pazarlama tekniği ile çok daha fazla kişiye ulaşacağı kesin.

7)The Hangover: Part III, Hangover serisini sevenlerin kaçırmayacağı bir film. İki filmde de çok eğlenmiştim. Bakalım bu sefer nasıl bir macera içine girecek karakterler. Filme dair yapılan açıklamada bu sefer düğün ya da bekarlığa veda partisi olmadığını ve  Alan'a odaklı bir film olduğu söyleniyor. Ve Alan akıl hastanesine düşecek ve ekibin geri kalanı onu kurtarmaya çalışacakmış. Vizyon tarihi 24 Mayıs.

 8) Oz: Great and Powerful kadrosuyla dikkat çekiyor. James Franco Oz'u canlandırıyor. Mila Kunis, Rachel Weisz, Michelle Williams diğer dikkat çeken isimler. Yönetmen Sam Raimi. 8 Mart'ta vizyona girecek.

9) The Host, Twilight serisinin yazarı Stephenie Meyer'ın kitabından uyarlama bir film. Kitabı okumadım ama söylenene göre Twilight serisinden daha iyiymiş. Fragmanı şurada

10) The Great Gatsby Leonardo Dicaprio'nun yeni filmi, başrolü Isla Fisher ve Carey Mulligan ile paylaşıyor. Film F. Scott Fitzgerald romanından uyarlama. 17 Mayıs'ta gösterime girecek.

11) Bradley Cooper ve Jennifer Lawrence'ın tekrar bir çift olarak karşımıza çıkacağı bir yapım olan Serena var şimdi sırada. Film 1929 yılında Kuzey Carolina'da geçiyor.

2 yorum:

  1. Yer alan bütün filmleri bekliyorum. Kimisini izlemek için kimisini heyecanla. Şuan için en çok izlemeyi istediğim film Iron Man 3. Gelsede gitsek havasındayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çoğunu merakla bekliyorum. Oscar yarışına kimler dahil olacak bakalım :)

      Sil