2 Aralık 2013 Pazartesi

Ah Paul Walker Ah !

Paul Walker benim odama ilk defa posterini astığım isim. 12 yaşında falanım. Baya kaldı duvarda o poster. Ergenliği atlatana kadar diyebilirim. Hayatıyla ilgili her şeyi araştırmıştım. Ne kadar fazla adrenalin bağımlısı olduğunu da biliyordum. Ve maalesef bu durum sonu oldu.

Arkadaşı eski araba yarışçısı Roger Rodas ile bir yardım kampanyası için bir araya gelmişlerdi. Organizasyonun adı "Reach Out Worldwide". Filipinlerde meydana gelen kasırgadan zarar görenlere gönderilecekti tüm gelir. Ancak organizasyon gerçekleşmeden Roger sürücü koltuğuna geçti, bir sürüş gerçekleştirmek istediler. Roger Rodas kontorlü kaybetti. Araç önce direğe ardından ağaca çarparak durabildi. Ve yanmaya başladı. Yetkililerin verdiği bilgilere göre ikilinin vücutları tanınmaz halde. Bu kazanın ne kadar şiddetli olduğunu kanıtlıyor maalesef. Ve tabi en önemli faktör de hız.

Kazadan yarım saat önce kaza yapılan araç ile Paul Walker'ın bir fotoğrafı mevcut.


Bu da kazadan sonra arabanın hali




Durum maalesef felaket. Koskoca arabanın o hale gelmesi için ciddi bir hız lazım. Çok üzüldüm. En çok da arkasında bıraktığı 15 yaşındaki kızı için...

4 yorum:

  1. çok yazık oldu.

    YanıtlaSil
  2. Ölümüyle ilegili daha düşüncelerimi bir araya getirip dile getirememişken şimdi de ölmedi herşey oyundu haberleri yayılmaya başlandı. İnsanlar iyicene şaşırmış.

    Paul :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resmi ölüm raporu yayınlanmış. Artık kimse ölmediğini iddia edemeyecek. Keşke dedikleri gibi olsaydı tabi :(

      Sil